سفارش تبلیغ
صبا ویژن



چگونه فایلهایی را از وب، download کنیم - کمیسیون فناوری زرین شهر






درباره نویسنده
چگونه فایلهایی را از وب، download کنیم - کمیسیون فناوری زرین شهر
گروه فناوری
باد می وزد … میتوانی در مقابلش هم دیوار بسازی ، هم آسیاب بادی ... تصمیم با تو است ... *‏‏ * آن چه در آیینه می بینید شاهکار آیینه نیست بازتاب آنانی است که اندکی روبه روی آن توقف می کنند و بدون اعتنا از جلوی آن نمی گذرند* *
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
پاییز 87
زمستان 87
بهار 88
آموزش Photo Story Platinum
آموزش نرم افزار snag it 8
آموزش windows Movie Maker
آموزش تصویری نصب ویندوز
آموزش Power Point
گزارش بازدید 88
پاییز 88
زمستان88
آموزش نرم افزار AutoRunPro Enterprise
آموزش نرم افزار MMB
بهار89


لینکهای روزانه
کارشناسی آموزش راهنمایی [88]
آموزش و پرورش زرین شهر [296]
کارشناسی سنجش و ارزشیابی استان اصفهان [80]
سیستم حقوقی [125]
سازمان آموزش وپرورش استان اصفهان [88]
کارشناسی تکنولوژی و گروههای عمومی اصفهان [149]
[آرشیو(6)]


لینک دوستان
کامپیوتر
کمیسیون یاددهی و یادگیری
کمیسیون ارزشیابی
بهار فناوری
مدرسه اینترنتی
جزیره ی دانش
سایت کتاب های درسی
سایت صدا و سیما
معاونت آموزشی عمومی
خانه ی ریاضیات اصفهان
سایت آپلود فایل
کارشناسی تکنولوژی زرین شهر
مدرسه فکر نشان سده
کارشناسان تکنولوژی
نشریه نگاه
آقای عطاری
کارشناسی آموزش راهنمایی زرین شهر
ریاضیات راهنمایی
آموزش زیاضی
ریاضیات دوره راهنمایی
ریاضی
وبلاگ فارسی
لیست وبلاگ ها
قالب وبلاگ
اخبار ایران
اخبار فاوا
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو
خرید اینترنتی
طراحی وب

موسیقی وبلاگ


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
چگونه فایلهایی را از وب، download کنیم - کمیسیون فناوری زرین شهر

آمار بازدید
بازدید کل :336274
بازدید امروز : 9
 RSS 

   

صفحات وب، تنها چیزی نیستند که در وب وجود دارند. بلکه می‌توانید همه نوع فایلی را در آنجا پیدا کنید: فایل‌های متنی، فایل‌های گرافیکی، فایل برنامه، فایل چند رسانه‌ای و غیره. بعد از اینکه فایلی که می‌خواهید(یک برنامه آزمایشی(برنامه Shareware برنامه‌ای است که به مدت چند روز و بصورت آزمایشی در اختیار شما قرار می‌گیرد و بعد از این مدت، دیگر کار نمی‌کند ـ مترجم) یا تصویری برای گروه خبری) را پیدا کردید، مرحله بعدی، انتقال یک کپی از این فایل از سایت اینترنت به کامپیوتر خودتان است به این کار، download کردن گفته می‌شود. قبل از download کردن، مطمئن شوید که در درایو سخت خود حافظه کافی دارید و می‌توانید برای این کار وقت صرف کنید. (اگر از مودم استفاده می‌کنید، فایل‌‌های بزرگ یعنی MB 5 به بالا می‌توانند ساعت‌ها طول بکشند تا download شوند). البته، اگر از کابل، DSL یا اتصال T1 شرکت خود استفاده می‌کنید، زمان download کوتاهنر خواهد شد ولی هنوز آنقدر طولانی می‌باشد که مدتی کامپیوتر شما را مشغول کند.

  پیدا کردن یک فایل  

 چگونه فایل‌هایی را از وب، download کنیم

 وقتی که به فایلی که می‌خواهید download کنید برخورد می‌کنید، آن سایت را مرور کنید تا بتوانید لینک download آن را پیدا کنید. به عنوان مثال در این بخش ما با مراجعه به وب سایت www.verypdf.com برنامه ای برای حذف رمز عبور فایلهایی با قالب PDF را دانلود می کنیم.  
 download را شروع کنید  

 چگونه فایل‌هایی را از وب، download کنیم

 روی لینک free download now کلیک کنید تا download شروع شود. اگر باید برای این فایل، پول پرداخت کنید دستورالعمل آن صفحه را دنبال کنید.

فایل را روی دیسک سخت خود ذخیره کنید  

 چگونه فایل‌هایی را از وب، download کنیم

 پس از اتمام مراحل کار و تکمیل و تایید فرمهای مربوطه ، در کادر محاوره‌ای File Download ، گزینه Save this program to disk را انتخاب کنید و روی Ok کلیک کنید.

  محل ذخیره سازی را تعیین کنید  

 چگونه فایل‌هایی را از وب، download کنیم

 وقتی که download شروع می‌شود، کادر محاوره‌ای Save As ظاهر می‌شود. به پوشه‌ای که می‌خواهید فایل را در آن ذخیره کنید بروید و روی Save کلیک کنید.

 منتظر download شوید  

 چگونه فایل‌هایی را از وب، download کنیم

 وقتی که download شروع می‌شود یک کادر محاوره‌ای باز می‌شود که در مورد اندازه فایل، زمان باقیمانده برای download و غیره اطلاعات می‌دهد. (زمان download معمولاً دست بالا گرفته می‌شود.). اگر فکر می‌کنید که نمی‌توانید 6 ساعت منتظر شوید تا download کامل شود، روی Cancel کلیک کنید تا download متوقف شود و بعداً دوباره سعی کنید.

 download تکمیل شد  

 چگونه فایل‌هایی را از وب، download کنیم

 وقتی که download به پایان رسید، روی Close کلیک کنید تا کادر محاوره‌ای بسته شود. گزینه‌های دیگری هم وجود دارند. Open (که معمولاً نصب فایل را انجام می‌دهد) یا Open Folder (که محتویات پوشه‌ای که فایل در آن download شده است را نمایش می‌دهد).

 * توجه *
 استفاده از فایل‌های فشرده (زیپ شده)

برخی از فایل‌های بزرگی که از اینترنت download می‌کنید بصورت یک فایل zip فشرده شده‌اند. یعنی طوری فشرده شده‌اند که فضای کمتری را اشغال می‌کنند. وقتی که چنین فایلی را download می‌کنید، باید آن را باز کنید تا به اندازه واقعی درآید. برخی از فایل‌های فشرده خودشان را باز می‌کنند مانند RAR یا WinRAR ولی برخی دیگر برای باز شدن به برنامه خاصی مانند WinZip نیاز دارند.

ذخیره کردن تصاویر گرافیکی وب

شما می‌توانید هر چیزی را که در یک صفحه وب می‌بینید روی درایو سخت خود ذخیره کنید ولی قبل از اینکه از این آیتم‌ها در سندهای وب خود استفاده کنید اطمینان حاصل کنید که مجوزهای مناسب را دارید، برای ذخیره کردن یک تصویر گرافیکی یا تصویر متحرک روی یک صفحه وب، روی آن کلیک راست کنید و Save Picture As را انتخاب کنید. یک پوشه برای ذخیره سازی انتخاب کنید و روی Ok کلیک کنید.



نویسنده » گروه فناوری » ساعت 5:0 صبح روز سه شنبه 89 خرداد 18